assalamualaikum diary....
dah dua tiga hari aku x dtg jumpa n borak ngn ko kan? aku just nk share ngn ko....sejak dari hari tu kan,pegawai aku mcm moody jer...dgn aku pon mcm nk xnak borak jer...hurm...aku fahamlah....tp kan, itu semua silap dia...aku dah balik balik pesan dah dengan dia...jgn btau aper2 ngn wife dia coz aku ngn dia mmg x penah ader hbgn cinta...so, nal wat per btau wife dia...hurm...n bukan aku x warning pegawai aku tu...aku dah cakap dah..if die btau wife die jgk psl hasrat hati dia, jgn slahkan aku kalau aku jauhkan diri aku dari dia...so skrg, aku dah x selesa dah nk keje...hurmmmm....biarlah...perkara dah menjadi ketentuan Illahi....siapa kiter untuk melawan takdir kan?lupakanlah pasal hal tu....Ok,skrg aku nk story about my new fren from fantasy....
mcm x percaya....dari facebook, like wall page die,chat ngn die,share story ngn dia,everything la...smpi la berhubung melalui hp no...seriously,mmg seronok kwn ngn die...hurm,pendek kata,die sentiasa ada dlm ape keadaan sekalipon biarpon kami x penah bersua muka...yang menriknya,die sanggup temankan aku melepak tepi pantai walaupon hanya sekadar dlm facebook....t aku sambung lagi...pegawai aku dtg melwat pulak...aku nk lari nie...bye....
No comments:
Post a Comment