Thursday, 26 April 2012

aik?

dear diary....

hari nie kan,aku x bz pon...n lagi 1,hari nie aku rs cm malas tahap babun dah nie...bosan giler hr nie....actually pegawai aku tu dh tinggalkan keje utk aku...tp,memandangkan aku malas,kira halal jer la....esk aku suruh la senior aku yang wat...hurm...bila aku bosan,aku pon tgk la facebook....masyallah....lagi la bosan gile2 tahap babun....last2 aku tercongok jer la dpn PC nie...turun naik turun naik kan jer page facebook tu....masa aku tgh layan2 bosan tu,tetibe jer ader call in....aku pon jwb la cm biasa...

aku              : hello.....( wat suara garang )
pemanggil    : hello.hai,kt ner nie? ( aik?punyer ceria suara pemanggil tu )
aku              : ?????   saper nie? ( suara dlm talian tu cm cm aku kenal x kenal jerrrrr )
pemanggil    :  x kenal ea??? nie sy la...ma***.....
aku             :  ooo...( rupa2nya adik ipar abang aku )...hurm,nape tetiba kol?
pemanggil   : sj jer...rindu...tttteeeettttt....( alamak, die rindu kt aku??? adoi..main giler mamat nie.tau abg aku
                    kang,sia-sia jer..... )
aku            : hurm,tepon nie nk jmpt bayu mkn nasi minyak ker? ( sj jer nk tukar topik )
pemanggil   : xlah...kan sy nk tggu bayu.  ( adoi! ke situ pulak die...)
aku            : hurm, keje kt ner skrg? awk, ank buah kiter dh pandai jln kan....rindu la nk tgk die...(topik yang
                   aku rs sesuai utk dibualkan )
pemanggil  : a'ah...awk blk la kl...leh jmp iman n pakcik skali...hehehe  ( eeee...geramnyeeerrrr aku..x hbis2 )
aku           : hurm,awk.t kiter borak lagi ea...ader keje skit...( kira aku xmau dia tambah mengarut bab hati
                  perasaan la....hahahaha)

hurm, aku nie memilih ker?aku rs x kot....cume mungkin hati aku nie belum bersedia untuk menyambut huluran kasih dari insan yang bergelar lelaki....maaf yer awk...lagipon kiter nie ader ikatan saudara coz abg sy n kakak awk dah nikah...xkn kiter nk jd keluarga tcm tiga abdul tu...hehehehe...kwin sesama adik beradik...hehehehe...

No comments:

Post a Comment