Monday, 23 April 2012
kelisa ku pulih sperti sedia kala
alhamdulillah...akhirnya kelisa aku dah pulih seperti sedia kala...hari sabtu hari tu,org bengkel tu datang hntar kelisa aku....ms tu jugak aku bersihkan kelisa kesayangan aku tu....rindunyaaaaa aku ngn kelisa.....tp kan diary,ko nk tau,ms aku diduga tu kan, baru aku kenal siapa kawan tika aku senang dan susah n siapa kwn tika aku senang jerrrr......rupanya ader hikmah idsebalik setiap dugaan yang ALLAH berikan untuk aku...org yang aku anggap mcm saudara sendiri sikit pon x pedulikan aku ms aku sakit n susah.....tp yang betul2 ikhlas membantu, kak ila ngn wife en suzrezza je.....betul2 x sangka kan?tp xper...aku jadikan itu semua pengalaman n pengajaran dalam diri aku....klu kiter nk berbuat baik,mesti berpada2...hurm....lumrah kehidupan...mcm nie lah kan....:-/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment